نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش رادیکال

امروزه مشتریان انتظار دارند که خدمات مناسب و سریع را با کمترین هزینه، از فروشندگان دریافت نمایند. از سوی دیگر با افزایش تدریجی مشتریان یک شرکت کنترل و نگهداری اطلاعات خرید یک مشتری، خدماتی که به آنان ارائه شده است زمان و هزینه های زیادی را متوجه سازمان می نماید.

با استفاده ازنرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش رادیکالمی توانید تمامی اطلاعات مرتبط با مشتریان ، اطلاعات خرید و فروش و تمامی خدمات و سرویس های ارائه شده به مشتریان را کنترل و مدیریت نموده و کمک بسزایی در کاهش هزینه های شرکت خواهد کرد.

نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش رادیکال
ویژگی ها:
  • تعریف طرف حساب (مشتریان)
  • ورود اطلاعات کارمندان و تکنسین ها
  • فاکتور های خرید، فروش، برگشت از خرید و برگشت از فروش
  • ورود اطلاعات سرویس ها
  • ورود اطلاعات قطعات استفاده شده در سرویس
  • تعریف کاربر و سطح دسترسی، سال مالی

نظارت بر انبار کالا با کمترین زمان و هزینه با نرم افزار انبارداری تحت وب رادیکال

نرم افزار حضور و غیاب رادیکال

نرم افزار انبار داری رادیکال نگارش ویژه

نرم افزار چاپ چک رادیکال

نرم افزار مدیریت پرسنل رادیکال

نرم افزار مدیریت کافی شاپ رادیکال

نرم افزار نگهداری و تعمیرات رادیکال

خدمات ,اطلاعات ,مشتریان ,مدیریت ,های ,افزار ,از فروش ,پس از ,افزار مدیریت ,خدمات پس ,مدیریت خدمات ,افزار مدیریت خدمات

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


ریاضی دبیرستان علامه طباطبایی منطقه 17 تهران حرکت و آموزش کسب موفقیت عشقنامه یک برنامه نویس تنها - یک گیک فصل ۷ دیبا دانلود flatexbatsa برنامه نویسی و کرکینگ وب سایت تخصصی آموزش حفظ قرآن کریم وپ کید جدیدترین ها